Ångesten.....

Jag mår bra....Det intalar jag mig själv hela tiden....
men ångesten kommer fram och avslöjar mig...ångesten tar över.
Jag har vänt på sidan och påbörjar ett nytt kapitel i mitt liv..som ensamstående?? sjuk?? student??kvinna?? flicka??
det är det jag vet inte vem jag är just nu...sakar min ano röst ännu mer just nu...nån som kunde trösta mig och säga att det jag gjorde var rätt...att jag var på rätt väg.
Ångesten du finns men en stor del av mig vågar inte ha nåt med dig o göra...och jag tar till annat hjälpmedel istället!!
gör jag rätt?? det är ingen som säger något....ingen som vågar eller ingen som bara ser det jag gör??
Jag vill tillbax till min egen värld.....bara för en liten stund!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0