varför...

 

Har haft en tuff natt en jobbig dag, mkt i tankar och mkt känslor.
En nära vän, gjorde nåt hemskt igår kväll, o det var såå nära att det hade gått fel, Är glad över att man lyckades stoppa de, Fan jag älskar den personen som min egen syster, detta får inte hända...Allt e sjukdomens fel, FAN VAD JAG HATAR DIG ANO....är så förbannad ..varför finns detta helvete?

Jag är såå rädd att hon nån dag ska göra d igen och att det då blir som hon tänkt sig...dU VET vem du e, Jag älskar dig o du vet att jag enbart gjorde de för din egen skull..

Hade ett behövande samtal med en av mina lärare, och jag behövde bara släppa allt och låta tårarna rinna ut lite..Jag orkar inte med detta mer, men de e en bit kvar för mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0