this life is not mine



Har insett nu meningen med min mening....o nu ska jag köra min egen väg.

Innan har jag valt min väg på andras bekostnad,,,att bánta, svälta, fly, gömma mig...fan trodde d va för min skull men ihe**ete heller.. Men de fick mig att fastna i de banorna...jag e fast där,,,kommer ha sjukdommen i mitt liv hela livet....Just i denna stund så vill jag ner ner ner....vill inte ha den siffran på vågen, vill inte se mat....men jag tänker inte ge mig...jag har fan kämpat sååå långt i så många år ..

En vän skyllde på mig för att jag inte kom o hälsa på henne o såg d nya tillskottet, men hallå hon visste i vilken värld jag befann mig i, jag låg inlåst, gick på behandlig, hade ett helvete....o fick jag jag besök av denne person...NEJ!!!...men jag e en som inte kan va sur arg på nån utan jag hör ändå av mig osv....men blir knäpp att detta ska sänka mig i botten......




detta e min tatu i när när bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0