no more

Hatar detta, ingen bra sömn på 2 dygn, ingen bra aptit på 2 dygn, ingen bra mat på 2 dygn och nu har fan inte min mens kommit denna månad...blir arg, orolig...m.m...

jag läste om en sak en artikel om en mamma och hennes dotter båda hade anorexia. Modern hade tydligen smittat av sig på dottern, och sen blev det som en tävling för båda 2 att vem som vägde minst..det blev en tävling som pågår just nu bland otroligt många tjejer och killar där ute. Vem som kan gå ner i vikt mest, smalast, vem kan bygga på muskler. En helt sjuk värld vi lever i.

Det konstiga är att jag själv har vart en sån, som tävlat med mig själv hela tiden, ville alltid visa att jag kunde.

Många som inte riktigt har kommit in i denna sjukdom säger hela tiden att...åhh om jag kunde va så smal osv.

Jag säger såhär, man behöver inte enbart se ut som ett jävla skellett i denna sjukdom...tankarna e de som e de sjukaste...Minns en tjej..som sa så här, alla andra på avd e såå jävla tunna, jag hör inte hemma här.. men hennes tankar va precis lika knäppa som alla andras. Och jag sa: Det e skit samma vem som vart sjuk längst, vem som e tunnast m.m....alla e vi sjuka och detta e hjälp för alla.Att se ut så här eller så härär lika sjukt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0