Sinnes sjukt omoget


Hej sötnosar, Jag blir sååå Himla pissed off av folk som inte har nåt vett i sig än att enbart hitta saker att snacka skit om andra. Okej va är det för nytta att bry sig om detta igentligen kanske ni tycker, jo det är förjävligt de trackar ner på folk som de inte enns känner och trycker ner de till de har nått botten..detta kan leda till så jävla mkt av den person som det snackas om TRO  MIG!!!

Jag minns efter att ha legat instängd på avd underlång tid cå skulle jag iväg till skolan för att hälsa på...den första kommentaren jag får av en tjej är: Shit va du har blivit större...inget hej först eller hur mår  du utan SHIT....osv
Jag visste inte hur jag skulle ta den kommentaren, jag hade vart skräckslagen innan att komma dit för at just höra folks kommentarer och så hör man detta av en person man inte alls har nåtot som helst umgänge med,

Hatar Henne för detta...sabbade min dag ..konstig jag e eller???=)


Okej jag ska skriva fortsättningen från förra bloggen, men först ¨måste jag ha min middag=(

ciao så länge angels//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0