Ny vecka nya tag??


Okej skulle ha en tid med min psykolog idag, men hon var tyvärr sjuk så de blev inget. Hade verkligen sett fram emot de, tror jag behövt det idag.
Okej..jag går igenom en stor sak just nu, det e skit tufft vågar knappt skriva ner de här. Detta e en sak som är tufft för mig, ångest..

Men jag måste göra en sak för att få de gone!!...ja jag vet jag pratar i gåtor igen men de e skit jobbigt!!

Jag är såå himla glad över att jag valt just den skola jag går i just nu..ett enormt stöd och man blir förstådd utan att behöva säga nåt!I skolan idag så va de lungt, men jag var otroligt trött efter  mina 3 dygns sömnlösa nätter..Är skit trött än, men måste plugga lite innan jag kan vila.

Jag har så jävla många måsten i mitt liv, men jag önskar jag hade : jag MÅSTE VILA, SOVA,ÄTA OCH MÅ BRA. Men nej det e mest, jag måste laga mat till barnen, jag måste städa , jag måste plugga..m.m...bläää

nu ska jag plugga lite eng/sv samt samhälle...får se hur länge mina ögon orkar idag.

love Angels//


Kommentarer
Postat av: Carin

Men om Lina inte sover, äter, vilar och mår bra så finns det ingen Lina kvar som kan laga mat till barnen, städa, plugga osv.... Kom ihåg det!!! DU måste komma först för DIG. Kram

2011-01-31 @ 19:29:56
Postat av: Josefin

Sätt inte för höga krav på dig själv <3

Det enda du måste göra är att försöka, i den grad som du orkar med, allt det andra går att få hjälp med. Och Carin har helt rätt i det hon säger.



Tänker på dig <3

2011-01-31 @ 21:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0