söndag

Jag är som en osynlig själ, jag finns men syns inte...i andras ögon är jag en som bara e.
Jag är vilsen i mig själv just nu, mkt händer i mitt liv och jag känner mig otrygg i allt jag gör.
vem är jag? vad vill jag??
just nu vill jag bara få ut alla tårar som fyller min själ och kropp. vill försvinna, vill bli liten igen, utan beskymmer och ansvar kring livet.
Jag är inte jag längre, eller vem e jag igentligen?
vill upp bland molnen och titta ner på all orättvisa som finns här....vill somna in bland stjärnorna, vill skrika så högt att jag tappar rösten....vill inte va här längre, har hållt den jävla masken tillräckligt länge nu....
orkar inte, vill inte va den jag är mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0