Söndag= pluggdag?


Godmorron, har vart uppe sen 4 imorse, har inte alls kunnat sova. Har sovit dåligt de 2 senaste nätterna..kanske är det tänderna som spökar fortfarande, det gör ju ont fortfarande...

Idag är det ett skit väder, grått, muligt o duggregn..ett sånt väder man ska sitta inne i tända ljus och glo på film. Men jag måste nog sätta igång och komma in i mina studier igen. Efter det långa uppehållet som jag haft så kan jag ju säga att jag har glömt bort det det mesta. Men med klarare huvud och mer näring så hoppas jag på att jag får in det lättare nu än innan iallafall=)


Resan har vart lååång och den är än inte slut, mer en början.

Som jag avslutade senast så började jag skolan...1a tiden gick bra, sen hamnade jag i mina dåliga mönster igen.

Hade alltid ursäkter med maten, satt mkt själv. Men konstigt nog kände jag mig så pigg och energisk. Jag pluggade ,tog hand om barnen, städade...o så rullade det på. På sommaren 09 åkte jag iväg till syrien, som alla kanske vet så är det varmt varmt där...jag blev sämre åt lite frukt och drack vätska...jag såg inte mig sjuk trots alla kommentarer om hur tunn och förjävlig jag såg ut.

Men jag tänkte att fan fattar de verkligen inte jag mår ju bra, fast jag inombords mådde skit.
Tillbax till skolan efter sommaren, tror folk sa till mig att lina du har väl gått ner i vikt va, så jag försökte dölja mig i stora pösiga kläder, lager på lager...ville inte att folk skulle se eller titta på mig, inte enns komentera hur jag såg ut.

Tillslut orkade jag inte mer, jag hade gått över gränsen, jag såg mig inte sjuk i anorexia fortfarande men jag insåg väl att jag inte mådde bra, och va svag.

Vad hände sen skriver jag senare idag...

kram påer!=) love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0