Lördag och lite fakta


God morgon allihopa..sovit gott hoppas jag, deta har ialf inte jag gjort, hafrt så ont i tänderna så jag vred på mig hela natten, fick tillslut ta sovmedicin som man däckar av efter typ 10 min=) Räddaren i nöden.'

Jo Det är lördag och jag ska inte alls göra mkt mer än att va med familjen, va bjuden hem till en vän ikväll med alla andra angels på middag o mys, men jag ej pga av tänderna o barnvakt!

Angel4ever e en sida jag skapat på facebook och den e tillgänglad alla som jag har vart inlagd med o allla som lider av samma problem, det e bra att man finns där o stöttar varann..


Okej, nu ska jag börja min historia  om detta, kommer göra avbrott o så för det e långt och det är inte slut än.

Allt detta började nog när jag va 12 år, jag bodde hemma i Uppsala och trivdes mkt bra, jag var en matglad person som spelade mkt fotboll, va lite mer som en pojkflicka.

Jag blev kallad mullig, sen tillsagd att ät inte så  mkt..o s.v...man tar åt sig allt sånt när man är i den åldern, spelar ingen roll om de bara skojar el ej=(

När jag va 13 så föll jag föe en kille som jobbade i en affär under oss, han va 19 år då...och vi småflörta ganska mkt och vi blev ett par efter ett tag. Jag ska va ärligt när man e 13 år vet man inte vad kärlek e, men jag trodde jag visste o gjorde allt för honom...Detta förhållande var hemligt för ingen skulle få reda på d.

En dag sa han att han skulle flytta till Malmö där han e ifrån...och brast i tårar..ville bara va med han, kände att jag inte fdög till och att han skulle hitta andra snyggare tjejer..men vi bestämde att jag skulle rymma dit till honom sen...jag 13år lättlurad sa jaaa,,Han älskar ju mig.
Misstaget hände jag åkte dit ingen visste vart jag var, tills en dag så fick de reda på de o polisen ringde hem till han o sa att jag e inte myndig och måste gensat hem till familjen igen, jag blev dödsrädd visste inte alls va som skulle hända.

När jag åkte tillbax kände jag mig ful, arg,förbannad och ingen brydde sig om va jag kännde ju...jag började träna lite, sen blev det att utesluta socker o fett...sen blev det mindre o mindre av maten o mer av träningen...Nu för engångs skull trodde jag ha kontroll av MITT LIV...jag bestämde hur jag ville leva de...jag kännde mig mer piggare,,och jag tänkte att jag ska ha han tillbax....

nu tar jag en paus men skriver fortsättningen sen....kramar

Kommentarer
Postat av: Elin

du är stark <3

2011-01-15 @ 11:57:39
URL: http://elinjona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0