Helt drogad...

 
Klockan är snart 21.30 och jag har fortfarande inte kunnat äta nånting sen tandläkar besöket, det är blandade känslor där måste jag säga...varför? Jo de ska jag tla om för er.

Jag som jag skrev innan har haft en lång och svår sjukdom som jag fortfarande handskas med , men nu e jag mer åt att jag vill mer.

Sjukdomen är Anorexia nervosa...denna svåra sjukdom har vart en del av mig i 15 år, en del av min personlighet, en del av mitt liv helt enkelt. Har inte vågat släppa taget om det som stått mig närmast , min vän samt fiende...min DROG!!!..Jag har legat på olika behandlingar i många år, alltid trott att ne men jag fixar detta på egen hand...yeA right in your ass you can=(

Men jag har fått nog nu...har 3 små fina barn, den äldsta på 10år togs ifrån mig pga sjukdomen, nåt jag ångrar så himla mkt.
Kämpar nu för henne igen...

Aja...men tillbax till varför de e blandade känslor om att jag inte har fått äta nåt pga av tandläkaren..det e 2 olika sidor i mig sj som vill olika o tycker olika...den friska jag vill äta e otroligt hungrig..medans den sjuka sidan e glad att nu slipper du äta Lina...fan va bra...men JAG vill o vågar inte tycka o tänka just nu...bläää
det e såå lätt att hamna på ruta 1 igen...jag om nån vet det och det e skit.


ne nu ska jag dricka lite fil ialf o sussa...berättar mer imorrn om de jag gått igenom o de ja ska gå igenom.

God natt sov gott o dröm sött...Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0