Fredag, underbart kul


Hej har vart mkt att göra sen igår, men nu e jag här ialf!!

Igår var  det opera med 2 klasser, så himla kul, eller innan operan så träffades min klass på stan och chilla lite.
Jag har inte gått ut på över ett år mer till och med. Min klass e klart bäst. Alla e olika men ändå lika..från 17-40 år.
Okej, att diricka alkohol har jag vart  rädd för, det var ett tufft beslut att fatta när jag va ute med de andra som hade nåt o dricka. Jag kände att vafan, ska jag verkligen låta jäveln sabba denna kväll oxå??...så jag fajtades med anon, och sen satt jag med en öl i ena handen och njöt, men ångesten fanns där och spökade.

Men guuud va kul jag hade, kl 5 va alla så lulliga och hahahaha...ne men kan inte beskriva i ord hur jag mådde igår.

sen på operan så vart de andra bullar...upptäckte nåt som jag måste hålla för mig själv tyvärr, de e inget dåligt men förbjudet=)
Själva opera föreställningen var otroligt vacker, scenen m.m. Berättelsen var otroligt sorglig, den liknade min historia med min dotter, det kändes som livet backade tillbax, och det var jag o hela min historia...Jag grät floder, blev rent av chockad, kunde inte va kvar så jag tror jag gick ut när de va 5 min kvar. 2 underbara klassvänner följde mig hem, men det kändes faktiskt bra efter all gråt. Tror jag behövde det, har inte agerat på det sättet nånsin!!!

Jag har nu ett stort ångest eller jag hatar mig själv för en sak. Jag trodde jag hjälpte en vän med råd, men denna tror jag tog illa upp, känner att allt nu e mitt fel....gahhhh....men Du, jag älskar bara dig, och måste vara ärlig mot dig. Därför jag sa d jag sa!! Förlåt mig!!!

...Vet ni en sak....för det vet inte jag!!...
Idag var jag hos min underbara tandläkare, det e otroligt farligt o va där....han e otroligt fin , men han e ung ung ung....men sveriges man för nåt år sen de ni!!!


första gången man längtar till tandläkarbesöken=)

ne nu ska jag göra nåt skönt...nämligen tappa upp ett varmt varmt bad och bara va!!!

ciao angels//

Kommentarer
Postat av: fia

Tårar är bra gumman,,, man får ut mycket via dom! d e en styrka att kunna gråta!!! tro mig! O du ett STORT JÄVLA goo till dig som vann övet anon... Så jävla bra jobbat! fan va stolt ja e över dig!

Sen ang din kompis... den vet om att du bryr dig om den... o d du säger till den säger du av kärlek! försök släppa ångesten gumman.. du har inte gjort fel! Du älskar ju den personen!!!! man ska alltid va ärlig! i alla lägen!!!! d e lögnerna som förgör en! o d vet du om oxå...

kram

2011-01-29 @ 11:06:12
Postat av: Elin

hej älskling... förlåt att jag var hård mot dig igår, mådde bara så jävla dåligt att det gick över på dig istället. Förlåt mig!



Jag mådde så dåligt att ingen kunnat säga något som uppmuntrade mig... Men du gjorde iaf ett försök och det älskar jag dig för... <3



Tack för att du finns i mitt liv!

Love

/Elin

2011-01-29 @ 16:17:12
URL: http://elinjona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0