smile

Lång dag men en hyfsad bra dag! Jag verkligen kan bli less ibland på folk som beter sig som de själva hatar att se andra betee sig på de sättet.
Igår hade jag en ok dag, träffade min psykolog 1a gången hon verlkligen var helt underbar, klickade ihop med henne direkt. Kunde och vågade öppna upp mig, de som jag verkligen har svårt för.
Berättade allt, dels om det jag ska behöva gå igenom den 15e=(

Jag skämms nästan av att skriva de här...e inte redo för de än! så jag får va lite hemlighetsfull så länge!!!

Snart e d redovisning i eng o sv..tor e d!!...Skit nervig men de blir väl bra...Gud va illa jag mår, får ta o knapra på en skorpa eller så!

Min MAMMA kommer ner hit på lördag yeahhh...skit länge sen e skit nervös för de va otroligt länge sen vi sågs typ sen i somras och sen dess har jag gått upp mkt mkt i vikt..sååå ja vi får väl se vad hon säger.

Imorrn dejt med min tandläkare...fyfan va ont jag kommer att få d, bara jag inte svimmar som förra gången,!

Aja jag har mkt o prata om men just nu i denna stund e jag trött, barnen e uppe i varv och ja ska få de i säng nu.

LOVE PEACE AND HOPE MY angels///

Kommentarer
Postat av: fia

Din mamma kommer känna stolthet gumman! Hon har en underbart fin dotter! kram

2011-02-12 @ 15:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0