sjuk, sjukt....

FAN ...jag e sjuk sjuk sjuk sjuk...o inte sjuk på det normala sättet, utan på ett annat konstigt sätt. Jag börjar känna av saker, börjar känna av känslor till folk, börjar tycka. Det e  lite skrämmande..

Gick på stan och såg en jätte fin person...och jag stod verkligen o råglodde, det va mer ..HAllå se på mig från min sida...och de e nåt jag har vart rädd för, att just synas ute i vimlet för att jag inte va tillräcklig, bra nog..

Många jag känner börjar snacka bantning, gå ner i vikt till sommarn m.m..och jag tycker d eskit jobbigt, för jag e rädd att smyga med där, och känna att jag oxå måste göra d, Fast jag vet d e ingen bra tanke. Men varför måste man enbart tänka på att gå ner i vikt för att platsa på stranden till sommaren ...och då e jag mer inriktad till de som inte behöver gå ner ivikt överhuvudtaget.

aja...jag kanske bara ska sluta bry mig helt enkelt.

Jag har inte alls kunnat äta nåt bra på ca 4 dar...har inte en aptit till nåt och det e skit. Kan enbart få i mig sura saker och äpplen...anon e säkert glad över detta men fan inte LINA!!!!
Jag gör mitt bästa men d e svårt..

Fick en underbar massage av min sjukgymnast idag, hon fick mig att verkligen slappna av och jag somnade. Jag behöve det verkligen. Hon e grymt bra, sen har man haft henne i många år..

ne nu ska jag plugga lite sen ta ett bad...

Love Angels//

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag ska springa runt ful ock fläskig(enligt sjukdomen, inte den friska delen) med mina ärr (folk får tycka vad fan de vill) på stranden nästa sommar. Är så otroligt trött på att dölja min kropp. Just fyi ;)



Kämpa på gumman <3



2011-02-02 @ 20:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0