Shiit Pommes....

Hej o hå,,,,fy fan vad Lina e på!!

Jag e knäpp, för ärlig..gahhhh..hahaha..fattar inte vad jag har gjort, ångrar jag det...NEJ!!!
jAG GJORDE D FÖRBJUDNA....

Igår va e bra dag, va ute på barrunda med Marie,,så jävla kul , fyfan vad jag behövde detta..jag e levande igen jag finns...folkser mig för den jag är!

Marie TACK!!!! Du ser mig verkligen...sååå djupt in i själen.

Okej Jaf har gjort sååååå mkt i mitt liv har gått igenom helvete och tagit mig fram till spänning nu...jag utmanar mig själv, utmanar livet ...fyfan varför hålla tillbaka på allt....Mina känslor...ska inte döljas mer ALDRIG...Sjukdomen har redan gjort de för länge,,,, FAAANNNNN.....SHIIIIT HAHAHA....okej ska lugna ner mig men om ni bara visste va Lina har gjort....jag tror detta e jag Lite ialf=)


Vet ni....nu ska jag verkligen leva njuta och våga....och de som har nåt emot de...kiss my ass!!!


loveeeee Okej lite lullig på ett helt eget dans golv med Marie!!! shake your ....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0