så himla kul...

Så kul de va i skolan idag, jag hade 2 redovisningar presentationer. Det gick bra. I eng/sv så spelade vi teater och jag gjorde d utan att repetera..och såå kul!!

trodde aldrig jag skull våga på d sättet. Men en sak som var mkt roligare, har nog inte skrattat så mkt på jätte länge, tack för en sån underbar klas, behövde de nog! Men de va ett gäng killar från klassen som spelade in en film i stället för att stå och redovisa...kolla in den på youtube och ni kommer att skrattta ihjäl er!
http://www.youtube.com/watch?v=oyRTF6yqMUw...

hahaha...skrattar forf när jag tänker på den, och de bästa e att man alltid får ett gott skratt med den klassen.
..

Vet ni vad...d e en hemlis...ne men idag åt jag utan som helst tanke på innehåll osv i skolan, men pga illamåendet så e d inte mkt jag kan äta men fan va jag äter skorpor..trodde jag hatade d!=(

ne men själva hemlisen va inte d utan jag e en beundrare till nån...d ni=)

Elin min angel gud va skönt att du äntligen e fri nu, fyfan vi ska kämpa tillsammans vi ska fixa detta!!!

love angels//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0