Nervös....orolig,,,


 God kväll!
 och HAPPY VALINTINES DAY..fick en bukett med rosor
jätte fina va de, o kort av barnen=)

Jag har igentligen aldrig varit för denna dag, tycker alla dar ska vara speciella..men men!

Det har vart en lång dag idag, vaknade redan 04.00 idag såå svårt med o sova just nu....sen så va jag i skolan, sjukgymnasten och psykologen...va inte hemma förän vid 17....

Mamma hade fixat min favvo sallad, den e riktigt syrlig...vattnas d i munnen nu??=)..åt en lite tallrik...
Min mamma e guld värd, lgh glänste när jag kom hem idag...helt sjukt hur snyggt hon kan få till d..

LOVE U MUM

Imorrn e en dag som jag är närvös inför....fyyyy...känner skräck, rädsla m.m...hoppas allt går vägen bara nu, har inte råd att vänta mer nu!!!...jag vet jag pratar i gåtor forf, men det kommer upp sen va d e jag menar...e lite feg för tillfället!

neee...fan nu ska jag in i säng e skiiit trött o lång dag imorrn med...HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!!

Love Angels


Kommentarer
Postat av: fia

I´m with you in your heart all the time!

Du kommer klara detta! Du har mycket nu men stormen lägger sig gumman! Ja lovar! ring messa när du vill! finns här! kram

2011-02-14 @ 22:51:11
Postat av: Marie

Försöker finnas så mycket jag kan...just det här är ju mycket för dig att gå igenom ensam... Kan bara lyssna och jag kan ju faktiskt förstå delar av det jobbiga, i alla fall. Håller alla tummar jag har, och tänker på dig idag!

2011-02-15 @ 07:29:58
Postat av: Märta

Tänker på dig min ängel!!!

2011-02-15 @ 16:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0