Mamma,min mamma...

Är här hos mig nu, gud va skönt. Att bara vara ett litet barn igen. Jag mår bra just nu, så kul o se glädjen i mammas ögon oxå. Hennes flicka e inte likt ett lik längre, hon e inte döende.

Just nu så ligger hon o myser me 2 busfrön...de e så glada att ha henne här.

Imorrn ska jag träffa min underbara Angel Elin och vi ska äta vår frulle på espresso House, det e vår thing 1 gång i veckan hade vi d inne på avd att vi stack o åt frullen ute...Love u babe, o fan vad vi ska fixa detta helvete nu!!!

ne nu ska jag mysa me mama lite....Jag älskar detta, jag gillar bröd med ost och varm choklad....säg inget annat ni andra d e gott!!!


love Angels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0