Konstigt...

Bra dag iskolan idag, men fan va jag åt skorpor, och att frivilligt ta ost på mackan...kändes konstigt men underbart....men jag tror att det e mkt som jag går igenom nu somgör detta...kan va till en fördel.

orkar inte tänka på vikt mat o uttsende mer....orkar inte, vill jag gå ner i vikt ?? NEJ!!!

iMORRN KOMMER MAMMA...nervöst men bra o kul, länge länge sen nu...mammas mat som gäller för engångs skull.
Idag så åkte jag iväg till sjukgymnasten, jag satt o väntade ute o in kom...P o J fyfan va konstigt d blev, vilken blick man fick och jag satt där som inget hade hänt men KONSTIG stämmning va d!!!...J stod kvar o enbart stirra...hahahhaa...att J inte enns kan säga hej va kul o se dig , J va fan med mig  när jag va rullstolsbunden...

P ja..va kan man säga där, säger bara stackarn!!!

Köpte nybakade bullar imorse som jag åt på väg till skolan...jag åt de..verkligen...okej 1 bulle men LINA åt nåt hon kände sug efter...ok bröd om nåt som har vart skiiit svårt. Ger mig en klapp på axeln och tackar hemlisen för hjälpen'!!

ÄLSKAR ATT ÄLSKA DEN JAG VERKLIGEN ÄR!!
Love angela (((

Kommentarer
Postat av: Elin

OMG vad dålig stil av J och P... Hejar på dig älskling <3

2011-02-12 @ 13:40:19
Postat av: fia

Gumman kanon bra gjort! Klappa dig riktigt mycket!!! synd vi ej han ses! kram

2011-02-12 @ 15:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0