Känslor på en o samma gång....

Hej känns som de va evigheter sen sist, men jag har haft mkt just nu...mitt största o jobbigaste jobb pågår just nu, skiit jobbigt och det gör skiit ont....Ångest imorse fick jag när jag påbörjade det.

Men det är bäst så...

En annan sak....mina känslor väller över mig...fyfan va jobbigt, det e fina känslor men inget kan bli besvarat ialf....

En annan sak som jag e stolt över e att jag har fått en helt annan aptit på livet på maten på allt...JAG ÄLSKAR DET!!!...Vafan e sjukdomen som har hindrat mig i 15år...den jäveln ska bort för alltid....JAG VILL LEVA , VA KÄR, ÄLSKA, OCH UTMANA......Världen Se upp för här kommer JAG!!!



LOVE U ALL AND TANX FOR EVERYTHING!!!!

OVER AND OUT
lOVE ANGELS

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så bra Lina, min idol! Kramar / Elin

2011-02-17 @ 18:30:51
Postat av: Märta

Underbara du! Önskar att du var här, eller nej det önskar jag verkligen inte. Önskar att vi var på samma ställe så att jag kunde ge dig en kjam...

Kämpa på och jag är jäkligt stolt över dig ska du veta. Du är så jäkla modig!!!

Kjam, kjam min ängel

2011-02-17 @ 18:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0