JAG= FEL


Vad gör jag för fel igentligen? Hatar detta...hur mkt man än försöker så funkar inget...Mina relationer, mina vän kretsar...allt sabbar jag!  Jag försöker bara va mig själv och verkligen gör allt men ne det funkar verkligen inte.

Ibland så  kan man längta tillbax till ätstörningens stängda värld, då man bara tänkte på sig själv och höll sig undan allt o alla!....Ingen kunde säga till mig hur jag skulle va eller beete mig.

Måste jag verkligen ändra på mig, på min personlighet? Fan denna person som jag e idag, är främmande för mig själv, har ju inte vart denna person som vill mkt, som vill ha spänning....men jag kanske gör fel...hjälp mig: Hur lever man ett liv, med vänner med relationer med sig själv utan att man stöts undan???


För just nu känner jag mig ensam....

Kommentarer
Postat av: märta

Du är inte ensam Lina!!! Tror helt enkelt att det gäller för oss att våga tappa kontrollen och se hur det går. Eftersom vi levt så länge i ätstörningsvärlden så krävs det en hel massa träning. Det gäller "bara" att våga resa sig upp och gå på det igen trots att det känns som om man är totalt värdelös och bara gör fel. Du är absolut inte värdelös och inte gör du fel heller, du försöker bara lära dig att leva och det kräver en massa träning. Jag tror att det är jätteviktigt att du fortsätter vara dig själv och försöker hitta vem du faktiskt är, utan ätstörningen. Om du kan bli trygg i din identitet så har du liksom alltid tryggheten med dig, var du än går... Det känns som om det här blev väldigt flummigt men kanske kan det hjälpa dig lite, lite grann i alla fall...

Älskar dig vännen, precis som du är!!! Kram

2011-02-23 @ 16:45:13
Postat av: Elin

Du är så vacker Lina!

2011-02-23 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0