en hemlis...

Love in the AIR!!

Jag pirrar i kroppen...det e spännande, farligt och busigt.'

jag vet hur jag ska göra nu ...ska ALDRIG låta nån få köra med mig, tänker aldrig gå på samma misstag igen.

Jag ska inte behöva göra allt till alla, jag ska inte behöva va efter folk hela tiden, jag ska inte behöva va en annan för att folk ska gilla mig...Jag tänker va jag och duger inte d så kan alla bara gå.

1a gången idag iskolan över lag som jag visade att jag va lessen, fick nästan ångest över de, men samtidigt var det ett sätt för mig att visa att jag orkar inte detta mer..att jag vill inte hela tiden låta folk köra över mig på detta sätt....Älskar denna underbara skola, men ibland undrar jag va gör vissa av eleverna där igentligen...helt ansvars och respektlösa ....


Kiss this lips and you will be dead!


love angels<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0