<3 TO ALL MY MISSTAKES

Jag önskar jag kunde hjälpa, önskar jag kunde göra så att du slapp din smärta, men hur ska jag göra de när jag ibland inte kan hjälpa mig själv?

Mitt liv tror jag börjar nu att hitta sin punkt, jag är inte rädd för mat som jag var innan och det e väl positivt?
Min största rädsla e nog förändringar och att misslyckas .....Jag kan väl säga så här att skolan e en av få saker som e en stor hjälp för mig nu, dels att jag ständigt utmanas med en massa saker, och dels att sitta i matalen o äta...det e skit tufft men för att kunna komma vidare med sitt liv så måste man gå igenom utmaningar, samt att våga misslyckas.


Nåt som hade vart kul e att varje dag eller varje vecka byta stil, tex en veck komma i rock stilen, andra som punkar stil osv...menar mer för att våga sig på förändringar..

nu ska jag plugga lite och dricka mitt te.

lovE ANGELS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0