gahh...

Okej...skratta, gråta eller bara låta de va???
Gjorde bort mig totalt igår när jag gav mitt nr, till en kille som jag trodde kollade in mig...men de gjorde han faktiskt,,,och han tog imot den , o gav mig ett varmt leende=)
men sen idag så står han där med en tjej....vet inte om de e flickvän el annat...men kände bara att jag ville gömma mig....men jag ångrar inte det..
skit kul och bara våga...annars vet man aldrig vad  som händer=)
mysig dag idag...30 min i skolan sen så slutade vi..åkte iväg med ett gäng in till stan o fika och jag skaffade en ny Iphone=)
nu e jag helst snurrig och ine fått i mig någon mat alls förutom en liten bulle vid 10. men lovar mig sj att jag ska ta nåt litet snnart....
Okej NU!!!!...BLÄÄÄÄÄÄÄÄ...skit tufft att göra det men måste!
måste hitta mitt JAG i allt som händer i mitt liv just nu!!!
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0